Победителка на Опералия 2014, когато печели освен голямата награда и наградите за сарсуела и "Бригит Нилсон“, Рейчъл Уилис-Сьоренсен е едно от най-уважаваите сопрани на днешно време и любима партньорка на Йонас Кауфман. Le Monde пише с възхищение за нея: "...американското сопрано без съмнение притежава един от най-впечатляващите гласове в в света на операта. Тембърът, с мраморна красота, е поразителен, а проекцията – толкова земна....“

Оттогава кариерата ѝ е свързана с изпълнение на водещи роли в Операта на Сан Франциско, Баварската държавна опера, Лиричната опера в Чикаго, Фестивала в Глайндборн, Дойче опер Берлин, Опернхаус в Цюрих, Метрополитън опера, Виенската щатсопера и Академия на Санта Чечилия.

През 2021 г. Рейчъл подписва договор за няколко записа със Sony Classical. Дебютният ѝ албум е издаден на 8 април 2022 г., а вторият ѝ компактдиск, "Щраус: Четири последни песни", излиза на 10 март, 2023.

През настоящия сезон 2023/24 г. Тя се завръна в Гран театр дьо Женев, за да изпълни ролята на Елизабет в "Дон Карлос", с която дебютира в Чикаго миналата година. Този сезон тя изпълнява две роли в две Вердиеви опери във Виенската Щатсопера; първата ѝ роля във Виена е завръщане в ролята на Дездемона (Отело), последвана от Елена (Сицилианска Вечерня). През зимата тя прави и първия си дебют за сезона в ролята на Антония (Les Contes d'Hoffmann) в Националната опера в Париж, което е и дебют за нея. Изпълнява ролите на Елза (Лоенгрин) и Дездемона (Отело) в Баварската Щатсопера, и дебютира в Хонконг в "Ариадна на Наксос" в рамките на 52-рото издание на Hong Kong Arts с Баварската държавна опера. През пролетта тя се завръща в Лос Анджелиската опера като Виолета в Травиата. След това се появява отново в операта в Санта Фе, за да изпълни ролята на Маршалката в "Кавалерът на розата" на Щраус.

На концертната сцена тя изпълнява 8-ма Симфония на Малер в Баварската Щатсопера и 9-та симфония на Бетовен във Виенската Концертхаус, както и ще има дебютен рецитал в Карнеги Хол през април. Г-жа Уилис-Сьоренсен също така изпълнява Четирите последни песни на Р. Щраус със Симфоничния оркестър на Хюстън като част от техния Щраусов фестивал.