Станислава Айви: Любовта е най-хубавото чувство на света
![Станислава Айви: Любовта е най-хубавото чувство на света](https://i.id24.bg/i/2449120.jpg)
© Фокус
По думите й ако мъжът е по-активен в романтиката, това е и средството за спечелване на женското внимание, но от друга страна и за задържане на женското внимание. "Мъжете са по-романтични, защото жените по-скоро искат да им се случват разни неща: искат някой да се появи, когато най-малко го очакват, искат някой да падне с пръстен на колене. Обаче, в същото време те са по-малко готови да правят такива неща,“ обясни още Айви и добави, че има разлика във филмовите вкусове при мъжете и жените, и че мъжете трябва наистина много да ги докоснат по-дълбоките романтични филми.
Одри Хепбърн за нея е завършената романтична героиня с настроението, емоцията и класата, които носи. Неслучайно "Закуска в Тифани“ (Breakfast at Tiffany's) е най-емблематичният филм и една много красива история. "Моят любим филм с Одри Хепбърн е "Римска ваканция“ (Roman Holiday). Той ми е далеч по-романтичен. При "Закуска в Тифани“ има и една доза тъга в цялата история, така че другият си е изцяло това, което очакваш от такава история.“
Друг пример за добър романтичен филм е новият филм от поредицата за Бриджит Джоунс, който вече може да се види на големия екран – "Бриджит Джоунс: Луда по онова момче“ (Bridget Jones: Mad About the Boy). "Аз съм фен на поредицата от самото начало, като мисля, че първите два филма и мъжете ги харесват. Харесва ми и новият, защото по много деликатен начин засяга всякакви теми – в случая за загубата, за любовта над определена възраст при мъжете и жените. Въобще за това през какво преминава един човек, когато вече е по-възрастен, когато вече започваш да се замисляш. Хубава нишка са създали и този път. Така че това е едно приключение, както каза Рене Зелуегър в едно интервю, че всъщност във всяка една от нас има по-малко Бриджит Джонс,“ посочи Станислава Айви.
"А ако си говорим за сериали, емблематичен сериал, който носи всякакви приключения, включително романтика, включително любов, секс и всякакви неща, които вървят със секса, като секс за една нощ, възраст и т.н., е "Сексът и градът“ (Sex and the City). Аз обичам да ги деля обаче: "Сексът и градът“ в първия си период и сега, новото продължение. Гледах първите няколко епизода на продължението и реших, че искам да остана с носталгията и чувствата от оригинала,“ каза журналистът и допълни, че е добре да се говори за различните права на хората, но вече се стига до крайности. "Но пък само чрез крайности може би ще се променят някои неща. По този начин се пишат и се създават по-яки женски персонажи във всякаква възраст. И това прави според мен и аудиторията по-смела, и въобще да мечтаеш за по-хубави неща да ти се случват било то в романтичния или в професионалния живот, но да не се отказваш от любовта, дори над 50, над 60, над няма никакво значение колко години.“
В трилогията на Ричард Линклейтър "Преди“ – "Преди изгрев“ (Before Sunrise), "Преди залез“ (Before Sunset) и "Преди полунощ“ (Before Midnight) с Итън Хоук и Жули Делпи, много хубаво е показана любовта в различни възрасти, в различни етапи от развитието на една двойка, която има изключителна химия помежду си. "Всеки един човек може да се идентифицира с нещо в който е да било период от техните взаимоотношения. И това е според мен най-важното в романтичните филми, романтичните комедии – да намериш зрънце, което да е твоето.“
Другият пример за такава романтична история е "Лунатици“ (Moonstruck) с участието на Шер и Никълъс Кейдж, където "Шер е в абсолютния си блясък“. "Истината, че 90-тарските романтични филми са най-яките,“ каза тя и добави, че два от най-емблематичните романтични филма от същото време са: "Имате поща“ (You've Got Mail) с Том Ханкс и Мег Райън, и "Само ти“ (Only You) с Робърт Дауни Джуниър и Мариса Томей. "Много ми харесва, когато героите се заплитат във всякакви приключения.“
Един от водещите режисьори от любимите й деветдесетарски романтични комедии е Нанси Майърс, автор на филмите "Невъзможно твой“ (Something's Gotta Give) с Джак Никълъс и Киану Рийвс, "Ваканцията“ (Holiday), който се превръща в емблематичен романтичен филм за поколения наред и в който взимат участие Камерън Диас, Джуд Лоу, Кейт Уинслет и Джак Блек, както и "Какво искат жените“ (What Women Want), където героите на Мел Гибсън и Хелън Хънт откриват любовта благодарение на телепатията.
"Колкото толкова“ (As Good as It Gets) с Джак Никълсън и Хелън Хънт е един от най-романтичните филми, който показва как мъжът успява да преодолее себе си, да излекува цинизма си чрез любовта. "Много е хубаво да гледаш история или да го виждаш естествено в живота, в която един мъж достига до прозрението, че може да надмогне себе си и всъщност да се окаже, че наистина се е влюбил.“
пон | вто | сря | чтв | пет | съб | нед |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Google Maps с важна промяна, добавят нова функция
21:51 / 14.02.2025
Прането ви е с мазни, кафеникави полипи – това е сигнал за пробле...
20:49 / 14.02.2025
Билките, които помагат в борбата с оплешивяването
16:17 / 14.02.2025
Актуални теми